چگونه میتوانیم هاله انسان را ببینیم؟(علی موسائی مرند)

اول، قبل از اینکه پا به این ماجراجویی جدید بگذارید، خواسته‌های خود را بررسی کنید و به یاد داشته باشید که همواره مسؤلانه رفتار کنید. همزمان با پیشرفت توانایی‌ها و مهارت‌های معنوی، کسب سطح بالایی از درستی و صداقت بسیار مهم است. هرچه ما قوی‌تر می‎شویم، بازتاب اعمال ما نیز چه خوب و چه بد قوی‌تر و سریع‌تر می‎شود. ما باید همزمان با پیشرفت توانایی هایمان، تعهد و خرد بیشتری نیز کسب کنیم.
با در نظر گرفتن این نکته، مشخص است که اجازه گرفتن از دیگران قبل از بررسی هاله‌ی آنها مهم است. ( نشستن در عقب یک سالن سخنرانی و تماشای درخشش اطراف سر اشخاص یک چیز است و بررسی هاله‌ی یک دوست برای کسب اطلاعاتی که نمی‎خواهیم او بداند و به دنبال آن هستیم، چیز دیگر ) همچنین تحمیل بررسی‌ها یا توصیه‌های خود به دیگران کار خردمندانه‌ای نیست. اگر بخواهیم از ادراکات خود به دیگران بهره‌ای برسانیم، بهتر است به ندای شهود خود گوش فرا دهیم و با عشق و علاقه کار کنیم تا بتوانیم از کار خود به دیگران بهره و الهام ببخشیم. همچنین مهم است که اگر معنی چیزی را نمی‎دانیم، این را با صداقت اعتراف کنیم. این که ما می‎توانیم هاله دیگران را ببینیم به این معنی نیست که جواب همه‌ی سئوالها را داریم. به دیگران و به پدیده هاله احترام بگذارید.
اگر هنوز هم مشتاق دیدن هاله‎ها هستید، اراده کنید که این فرآیند یا مهارت را فوراً، از هم اکنون آغاز کنید. ( البته اگر هاله را ندیدید نا امید نشوید،‌زیرا یادگیری این مهارت زیاد مشکل نیست و نیاز به ماهها مراقبه و تمرین ندارد ) . اگر باور داشته باشید که می‎توانید هاله‌ها را ببینید، خواهید توانست. اکنون تصمیم بگیرید، و بدانید که خواهید توانست این مهارت را کسب کنید.
ما طی سالها افراد بسیاری را دیده یا آموزش داده‎ایم که قادر به دیدن هاله‌ها شده‌اند، و ما در اینجا موفق‌ترین تکنیک‎ها را توضیح خواهیم داد.
یک اتاق کم نور برای دیدن هاله‎ها مناسب است. هنگام طلوع یا غروب آفتاب بهترین زمان برای دیدن هاله است، زیرا در این زمان نور داخل خانه مناسب است و شما نیز احتمالاً در حالت آرامش و کمی خسته هستید. دیوار پشت سوژه باید ساده و به رنگ روشن باشد. در سمت دیگر اتاق بنشینید، بهتر است به دیوار مقابل تکیه دهید یا چهار زانو کف اتاق بنشینید. هم سوژه و هم مشاهده کننده ( یا مشاهده کنندگان ) باید در وضعیتی راحت قرار داشته باشند. سوژه می‎تواند به سادگی بنشیند، یا با تمرکز روی تجسم جریان انرژی در طول ستون فقرات و خروج آن از فرق سر، هاله‌ی خود را تقویت کند. مشاهده کننده باید در حالت آرامش قرار گیرد، نفس‌هایی عمیق و یکنواخت بکشد، برای چند دقیقه روی سوژه تمرکز کند، و سپس به فضای اطراف سر سوژه خیره شود. خیرگی باید آرام و بدون تمرکز باشد. وقتی بیننده توانست نور اطراف سر سوژه را مشاهده کند، سوژه و بیننده می‎توانند به بازی بپردازند، به این صورت که سوژه هاله‌ی خود را بالا بفرستد، یا به درون بکشد و بیننده آنچه را که می‎بیند توصیف کند .
این روش دیدن هاله با چشم فیزیکی است، اگرچه ما اغلب احساس می‎کنیم که برای دیدن هاله، ترکیبی از چشمهای فیزیکی و چشمهای کالبد اختری خود را به کار می‎بریم. روش قابل قبول دیگر برای دیدن هاله، این است که چشمهایتان را ببندید، هاله‌ی شخص را مجسم کنید، و به آنچه می‎بینید اعتماد کنید. شما همچنین می‎توانید یک طرح کلی از بدن سوژه را روی کاغذ رسم کنید و به قوه‌ی شهود خود اجازه دهید که شما را در ترسیم هاله راهنمایی کند. نتایج این روش در مقایسه با روش چشم فیزیکی بطور کلی یکسان است، و پایه و اساس آن اعتماد و اتکای شخص به قوه‌ی شهود خود است.
اگر تمرینهای بالا را امتحان کرده، هنوز موفق نشده‎اید، ممکن است به دلیل قوی‌تر بودن حس لامسه یا شنوایی شما در این زمینه باشد. بعضی از مردم پدیده‌ها را به روشی متفاوت با دیگران می‎بینند، و این هیچ اشکالی ندارد. افراد « لامسه‎ای » می‎توانند با حرکت دادن دست خود در اطراف بدن سوژه، هاله را احساس کنند. بسیاری از شفادهندگان ذاتی حس لامسه‎ی بسیار قوی دارند و انرژی را با دستهایشان احساس می‎کنند، و به همین ترتیب بیماری و عدم تعادل را تشخیص می‎دهند. آنها می‎توانند رنگها و حتی مهم‌تر از آن معانی نهفته در پس رنگهای هاله را احساس کنند. افراد « شنیداری » می‎توانند خصوصیات هاله را بشنوند. این افراد می‎توانند با گوش دادن به مکالمه‌ی ذهن خود توصیفی درباره‌ی هاله بنویسند.
کلید موفقیت این است که به آنچه درک می‎کنید اطمینان کنید، به هر حال این ادراک شما است.

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:28 ب.ظ

آقای موسایی میتوانید توضیح دهید هاله های انسانی آیا رنگهای متفاوتی دارن یا همشون زرد مایل به سفید هستند

ازالیا شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ http://helia12.blogfa.com

سلام مطالبتون خیلی جالب بود اما میشه بگید اگر کسی رو کلا نتونیم کاری براش بکنیم ایا میشه کاری کرد که بشه هیبنوتیزم شه یا اگر راهی نبود بهش چی بگیم

با چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ق.ظ

اولین پاراگراف قابل خوندن نیست درستش کنید

علیقلی زاده ۰۹۱۲۶۵۲۰۸۷۷ شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام مطالب جالب و نکات دقیقی رو متذکر شدید. من سالهاست که بطور عملی و تئوری با این موضوع آشنا هستم و در این موضوع دو کتاب با نامهای فضای سوم و واقعیت مجازی نوشته ام کلاسهای بسیاری رو هم تشکیل داده ام و دوستان زیادی رو هم در این موضوع پیدا کرده ام خوشحال میشوم اگر بتونم تجربیات ناچیزم رو در اختیارتان قرار بدهم .

هوتن سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام......شما کلاس عملی هیپنوتیزم دیگران جهت اموزش برگزار می کنید

ستاره خوشبخت دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:15 ب.ظ

به نام صاحب شانس « با عشق هم چیزممکن است.» موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید. این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود. یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت خواهیدنموداین یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشی......

حدیث یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ب.ظ http://www.ha75kh.blogfa.com

سلام .
من یه سوال داشتم .

فواید هیپنوتیزم چیه؟
چه تاثیری روی بدن داره ؟؟
برای چی خوبه ؟؟

رحمان جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ http://white-world.blogfa.com

سلام دوست عزیز
راستش من تاحالا نه خودم هیپنوتیزم رو انجام دادم و نه از نزدیک دیدم.فقط تو فیلمها چشمم بهش افتاده ولی صادقانه بگم خیلی مسخره به نظر میاد. آخه چطور ممکنه که با یه سری کلمات پیش پا افتاده از قبیل بخواب، پلکات رو هم میره و از اینجور حرفها یه نفر رو خوابوند. از اون عجیب تر کاراییه که بهش میگین و قراره که انجام بده!پاهات به زمین چسبیدن! خداییش من تا این قضیه رو خودم امتحان نشه باورم نمیشه.
راستی چند وقت پیش داییم تعریف میکرد که یکی از دوستاش یه همچین کاری رو روش انجام داده!گفته چشماتو ببند نفستو تو سینه حبس کن دوسه بار بشین و پاشو و با یه تکون ناگهانی اونو به خواب فرستاده.جالب اینجاس که میگفت در عرض کمتر از یک دقیقه ای که خواب بوده اندازه یه ساعت خواب دیده.
این ماجرا رو اون برام تعریف کرد اما هرکاری کردم که اون کار رو روی من هم امتحان کنه گفت که نه و میترسه که از خواب بیدار نشم و از این حرفا.
حالا سوال من از شما اینه که آیا یه همچین چیزی ممکنه؟اگه آره اسم علمیش چیه و آیا اصلا ربطی به روانشناسی و مسائل مربوط به هیپنوتیزم داره یا نه.
من شاید دیگه نتونم به وبتون سر بزنم ولی اگه جوابمو واسم ایمیل کنید بسیار ممنونتون میشم.
در ضمن هرکدوم از دوستان هم که فکر میکنن میتونن منو تو این زمینه راهنمایی کنند خوشحال میشم بهم ایمیل بدن .
master.azizi2014@gmail.com

سینا چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام
میشه با نگاه کردن به سطح یه لیوان اب هنگامی که ایستاده باشیم و لیوان را روبروی خودبگیریم هاله خودمونا ببینیم که سر تا سر بدنمون را گرفته.

اناهىد یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 11:20 ب.ظ

باعرض سلام وخسته نباشىد و ضمن تشکر از ساىت خوبتون.مى خواستم بدونم که ما بادىدن هاله ى اطرافىان خودمون مىتونىم پى به احساسات اون ها ببرىم؟مثلا مىتوىم بفهمىم که دروغ مى گن ىا راست؟
لطفا مىشه اطلاعاتى در اىن مورد رو به اىمىلم بفرستىد؟
باتشکر

انا شنبه 6 دی‌ماه سال 1399 ساعت 06:35 ب.ظ

ببخشید ارتباطی بین دیدن هاله و چشم آجنا وجود داره ؟؟

سالی پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام استاد ایا با استفاده از هیپنوتیزم میشه بیماری رو درمان کرد برای مثال من نمیتونم راه برم حس و حرکت دارم فقط ضعیفه اگر میشه خواهشا بفرمایید و اینکه من نمیدونم چطوری جواب شمارو دریافت کنم اگر راهی هست لطفا بامن تماس بگیرید سپاس ۰۹۳۵۳۴۲۱۹۳۹

رایا شنبه 28 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:45 ب.ظ

خوب بود نکات جالبی توش بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد